Σελίδες

Παρασκευή, 9 Νοεμβρίου 2012

Βρεφικό ρομαντικό bonnet

Χάθηκα τον τελευταίο καιρό...
Πολλές οι έγνοιες και οι δραστηριότητες......
Ξεκινήσαμε παιδικό, περάσαμε 1-2 ιώσεις, σχεδόν τελειώσαμε την ανακαίνιση, ξεκινήσαμε την μετακόμιση και πολλά άλλα!
Μέσα σε όλα αυτά δεν πρόλαβα και πολύ να δημιουργήσω, αν και έχει γεμίσει το κεφάλι μου απο πολλές πολλές ιδέες! Επί το πλείστον Χριστουγεννιάτικες :) 

Να σας δείξω σήμερα ένα πολύ πολύ γλυκό σκουφάκι για ένα πολύ πολύ μικρό κοριτσάκι!
Ολόλευκο, 100% μάλλινο, με μεγάλο εντυπωσιακό κοραλλοροζ τριαντάφυλλο και 3 φυλλαράκια. Η ιδιαιτερότητα είναι στο ότι καλύπτονται τα αυτάκια του μωρού. 










Αλήθεια, σας αρέσουν τα κορδονάκια με το πράσινο τελείωμα?




5 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ όμορφο Γαλήνη!Πράγματι!Ρομαντικό και πρακτικό παράλληλα!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φένια!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  2. Κουκλίστικο και καλοδουλεμένο!!Υπέροχα χρώματα!!!Καλή εβδομάδα Γαλήνη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρυσάνθη μου σε ευχαριστώ!!!!
      Άχ, έχω χαθεί η κακούργα απο την μπλογκογειτονιά... Μόλις έριξα μια ματιά στο σπιτάκι σου και έχει γεμίσει πολλά καινούρια πράγματα!!! Θα περάσω να τα μελετήσω εκτενώς!

      Διαγραφή
  3. Αχ, Γαληνη μου....τι υπεροχο το σκουφακι!!!!
    Πολυ τρυφερουλι και ομορφα φτιαγμενο!
    Σιγουρα το εκανες με πολλη αγαπη!
    Φιλακιαααα!!!!
    Χαιρομαι που εισαι εδω ξανα! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή