Σελίδες

Τρίτη, 27 Νοεμβρίου 2012

3... 2... 1... εκτόξευση!!!!

Την τελευταία μέρα του Αυγούστου είχατε ρίξει μια κρυφή ματιά στο μόμπιλε που ετοίμαζα για την μαμά Μελίνα και τον μικρό της Αστροναύτη!
Σήμερα λοιπόν σας το δείχνω ολοκληρωμένο και ελπίζω να σας αρέσει!

Έφτιαξα λοιπόν ένα μόμπιλε (ξέρετε, το κρεμαστό παιχνιδάκι που μπαίνει πάνω απο την βρεφική κούνια) με θέμα το διάστημα....
Αποτελείται απο 4 αστεράκια, 3 μικρούς πλανήτες, 5 μεγάλους, φεγγαράκι και πύραυλο.
Στους πλανήτες μπορεί κανείς να ξεχωρίσει τον Κρόνο (ο μωβ πλανήτης με τους δαχτύλιους) και την Γη (σε τιρκουάζ και κίτρινες αποχρώσεις).

Με δυσκόλεψε πολύ η φωτογράφιση του μόμπιλε και πιστεύω ότι η φωτογραφία δεν μεταφέρει την πραγματική του ομορφιά.... Πρέπει να βρω έναν τρόπο για να το πετυχαίνω τέλεια!








Μαζί με το μόμπιλε ετοίμασα και μερικά ακόμη πραγματάκια στο ίδιο θέμα.

Ένα βαμβακερό σκουφάκι με επίπεδο πύραυλο και τον ίδιο πύραυλο για να μπει σε καδράκι μέσα στο δωμάτιο.





Ένα τρισδιάστατο πύραυλο, λίγο μεγαλύτερο απο εκείνον που έφτιαξα για το μόμπιλε, για να παίζει ο μικρός Ορέστης




21 σχόλια:

  1. Απιστευτοοοο!!!!!!
    Τι πανεμορφο που εγινε!!!!!
    Μπραβο Γαληνη μου! Εγινε καταπληκτικο! Μου αρεσει που εχει τοσα χρωματα και ειναι αρμονικα δεμενα μεταξυ τους! Σιγουρα ο μικρουλης θα ειναι πολυ χαρουμενος να το κοιταει και να μασουλαει το πυραυλακι του!!!
    Μπραβο! Πολυ μου αρεσε!
    Φιλακιαααα!!! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρούδιααααα!
      Τι κάνεις κορίτσι???
      Χαίρομαι που σου άρεσε και χαίρομαι που επέστρεψα! Να δω πότε θα προλάβω να κάνω βόλτα στην μπλογκογειτονιά, να μάθω όλα τα νέα!
      Φιλιάααα!

      Διαγραφή
  2. Φανταστικό!!! μπράβο Γαλήνη!! Σίγουρα θα αρεσει και στην μαμά και στον μικρούλη! Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα φιλενάδα!!!!!
      Σε ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Γαλήνη!Το αποτέλεσμα είναι άψογο και φαίνεται και το μεράκι με το οποίο το έφτιαξες!

    Το ίδιο πρόβλημα με τη φωτογράφιση έχω κι εγώ με τα μόμπιλε που φτιάχνω!Και νομίζω κι εγώ ότι με τη φωτογραφία δε φαίνεται η ομορφιά τους!

    Το ίδιο θέμα για μόμπιλε είχα σκεφτεί για το γιό μου (μιας και ο μπαμπάς μας λατρεύει ό,τι έχει να κάνει με διάστημα) και ήθελα να το φτιάξω πριν γεννήσω, αλλά δε με βλέπω να προλαβαίνω!Σε κάθε παιδί πλέκω τουλάχιστον μια κουβέρτα, σε αυτό ούτε που την ξεκίνησα ακόμα και δε με βλέπω να προλαβαίνω-γεννάω σε περίπου 1,5 μήνα...

    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Φένια!
      Πως πέρασε έτσι ο καιρός, έμεινε μόλις 1,5 μήνας???

      Κουβέρτα, ε? Υπομονετική σε βρίσκω... Δεν έχω χειρότερο, να πλέκω μεγάλα μονότονα projects...

      Το μόμπιλε τελικά δεν πήρε πολύ χρόνο σαν πλέξιμο. Απλά ήθελα να το σκεφτώ διεξοδικά, θέμα στήριξης και σχέδιο. Μόλις είχα όμως όλα τα υλικά στα χέρια μου, κύλησε γρήγορα. Δλδ σε 1 εβδομάδα χαλαρού πλεξίματος το ετοιμάζεις!

      Αν βαριέσαι να βγάζεις σχέδιο, πες μου να σου στείλω περιγραφές, αν και το 80% έγινε με το μάτι και όχι απο patterns....

      Διαγραφή
    2. Μόνο 1,5 μήνας, ναι!Και είμαι έτοιμη να σκάσω!!

      Η κουβέρτα είναι "παράδοση" για μένα σε κάθε παιδί. Και δε χρειάζεται να είναι μονότονη...Μπορείς να την κάνεις με κομμάτια-κομμάτια και αλλάζει το σκηνικό. Αν και δεν τους κάνω μεγάλες, τις μικρές τις βρεφικές...Για το μεγάλο κρεβάτι θέλω να κάνω στην κόρη μου τη μεγάλη που κοιμάται σε μονό, αλλά δε με βλέπω να έχω χρόνο...

      1 εβδομάδα ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ για το μόμπιλε δε μου περισσεύει :-( Αλλά θα το παλέψω, θέλω να κάνω κάτι και για τον μικρούλη μου-ξέρεις την παροιμία που λέει ότι τα παιδιά του τσαγκάρη είναι ξυπόλητα?Κάπως έτσι...Το σχέδιο μου φαίνεται απλό, βγαίνει και με το μάτι νομίζω. Αλλά αν χρειαστώ βοήθεια (και αν το ξεκινήσω βεβαίως βεβαίως!) θα σου πω!Ευχαριστώ!

      Δε διαπιστώνεις κι εσύ ότι το πλέξιμο σε πολλά πράγματα είναι λιγότερο από τη σκέψη, το σχεδιασμό και όλα τα παρελκόμενα για το πλεκτό;Εγώ το παθαίνω συχνά!

      Διαγραφή
    3. συνέχεια το παθαίνω... Δεν το παθαίνει μόνο όποιος πλέκει μηχανικά one size καπελάκια με το ίδιο σχέδιο!

      Μπα, οχι αποκλειστικά για το μόμπιλε, με τίποτα! Να κάνεις τα άλλα, και να πλέκεις που και που 1-2 πλανήτες.

      Θα σου στείλω περιγραφή για τον πύραυλο και τιπ για αστεράκια :)

      Και ναι, ετοιμάζομαι και εγώ για κουβερτα-κουβερλί με granny squares, αλλιώς δεν θα την παλέψω.... Ενώ λίγο λίγο κάτι γίνεται.

      Και επίσης έρχομαι να επιβεβαιώσω την παροιμία. Φέτος δεν έφτιαξα ούτε ένα καπελάκι για την μικρή. Ευτυχώς της κάνουν τα περσινά :)

      Διαγραφή
  4. γαληνη ειναι πανεμορφο! τυχερος ο ορεστης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι πανέμορφο! Υπέροχα όλα δηλαδή! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σου Γαλήνη, είναι πολύ όμορφα όλα!!!
    Είναι τόσο πρωτότυπα όλα αυτά και θα μείνουν για μια ζωή!
    και πάλι μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα πόσο υπεροχα ειναι ολα!!!χιλια μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. τελειο τελειο τελειο!!!!
    τα θελωωωωωωωω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τί να πω; Υπέροχο! Έχεις εξελιχθεί σε φοβερή-καταπληκτική-υπέροχη πλέκτρια!!!!!!! Πολύ επαγγελματική και αψεγάδιαστη η δουλειά σου αλλά φαίνεται ότι είναι και χειροποίητο από την άλλη και δείχνει την αγάπη που βάζεις σε αυτό που πλέκεις! Πολλά πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Muy bonito tu blog. Te invito a conocer el mio. Saludos desde España.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.306987912734276.52083.100002692087189&type=3#!/photo.php?fbid=305470186219382&set=a.304129136353487.51626.100002692087189&type=3&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Niatta!
      Σε ευχαριστώ πολύ! Εστειλα μνμ στην κοπέλα :)

      Διαγραφή
  12. Γειά σου Γαλήνη !! Είχα καιρό να δώ νέα σου αλλά και να μπώ στο blogoσπιτάκι σου και έτσι πέρασα να πώ ένα γειά !! Έχεις καιρό να φανείς..ελπίζω να είσαι και περνάς καλά !! Πάντως όλες οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες...πανέμορφες...φανταστικές..!!!!..και εύχομαι να επιστρέψεις στην blogoγειτονιά...μόνο αν το θές εσύ βέβαια...για να δώ και καινούριες σου δημιουργίες αλλά και να διαβάζω τα όμορφα που γράφεις...πάνω απ´όλα βέβαια να έχεις την υγεία σου καί την εσωτερική σου γαλήνη...αυτά είναι τα σημαντικά !!
    Φιλάκια πολλάαα και καλή άνοιξηη !! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλησπέρα! Φοβερό σκουφάκι! Πέρνα από το blog μου που σου έχω βραβείο! Καλή εβδομάδα να έχεις!
    http://art-of-hand.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Απλά απίθανα τα μομπιλε με τους πλανήτες..... Υπέροχα! Γεια στα χεράκια σου και γερός να είναι ο μικρούλης να τα χαρεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή