Σελίδες

Τρίτη, 4 Σεπτεμβρίου 2012

Παιδικά πλεκτά κολιέ

Εδω και μέρες ετοιμάζω μερικά πλεκτά κολιέ για μικρά κοριτσάκια. Ειναι φτιαγμένα με τα ίδια υλικά που χρησιμοποιώ για το κολιέ θηλασμού, αλλά είναι πιο μικρά και χαριτωμένα!!!! Είναι κατάλληλα για μάσημα, αφού είναι φτιαγμένα απο φυσικές ξύλινες χάντρες, πλεγμένες με βαμβακερές κλωστές. Εννοείται ότι προσέχουμε όταν φοράμε κοσμήματα (και ειδικά κρεμαστά και κολιέ) στα μικρά παιδιά. Αποφεύγουμε να τα φοράμε την ώρα του παιχνιδιού.

Ήθελα να σας δείξω το πρώτο που ετοίμασα για την κορούλα της αγαπημένης μου Θεανώ που έκλεισε χτες τα δύο! Χρόνια πολλά Άρτεμις, να την χαίρεσαι Θεανώ!!!!

Ελπίζω να σας αρέσει! Τις επόμενες μέρες ακολουθούν και νέα σχέδια και ιδέες!





Στις παρακάτω φωτογραφίες φαίνεται η διαφορά μεγέθους του κανονικού κολιέ και του παιδικού




Και για να σας λυθούν όλες οι απορίες, σας παρουσιάζω το μανεκέν-Κατερίνα :) να το δοκιμάζει :)


Πως σας φαίνεται σαν ιδέα????

14 σχόλια:

  1. Θεανώ & Άρτεμις4/9/12, 11:16 μ.μ.

    Γαλήνη μου ευχαριστούμε πολυ για το δώρο! Είναι απλά καταπληκτικό! Keep on creating!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι καταπληκτικά κι αυτα, νομιζω κλεβουν την παρασταση απο τη μαμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. υπεροχη ιδεα
    δεν εχει τιποτα να ζηλεψει απο τα κολιε για μεγαλες δεσποινιδες
    γεια στα χερια σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aπλά υπέροχο και ταιριάζει τόσο στη Κατερινούλα τρομερό μοντέλο ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολυ όμορφο! Να το χαρεί η μικρή Αρτεμις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολλή όμορφη ιδέα για δωράκι σε μικρά κοριτσάκια!!Μπράβο!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πανέμορφα!!!
    Γεια σου Γαληνάκι και καλό φθινόπωρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπεροχο για αλλη μια φορα το εργο σου!
    Λατρευω τους χρωματικους συνδυασμους που κανεις!

    Την κορδελα την φυλαω σαν κορη οφθαλμου και συμφωνησαμε με τις μικρες οτι θα φορεθει σε ειδικες περιπτωσεις και οχι για να κατεβουν στον κηπο π.χ.!!!
    Μην παθω κανα καρδιακο.... Επισης, ειχε αρκετο περιθωριο οταν την εδεσα στη μεση της μικρης μου, μην το παθεις εσυ το καρδιακο! χαχαχα!!! :ο)
    Επανω μου μου αρεσε, μα η καρδια εξειχε παρα πολυ για κυκλοφορησω εξω...
    Θα με κοιτουσαν σαν τις αγγλιδες με τα περιεργα καπελα...τι θυμηθηκα τωρα!αχαχαχαααα......
    Φιλια μικρουλα...κλεινω κι εγω ματακια..... νανι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά δεν κοιμάσαι ακόμη????
      Αυτό με τα Εγγλέζικα καπέλα το σκέφτομαι και εγώ, όταν βλέπω την καρδιά! Μόνο τα φτερά της λείπουν :)
      Φιλάκιααααα!

      Διαγραφή
  9. Α, δεν σου'πα...ζαχαρενια επρεπε να πειτε το αγγελακι σας!
    Να σας το χαριζει ο Θεος! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. :)))))
      Αχ, μην με προκαλείς! θα με πιάσει η ... κουκουβάγιαση :))) και ποιός σας σώζει μετάααααα??????? καλά έχω κρατηθεί τόσο καιρό και δεν μιλάω για το θηριάκι μου!!! Είναι μεγάλο μούτρο, μην την βλέπεις έτσι γλυκιά και ζαχαρένια :)
      Όνειρα γλυκά!

      Διαγραφή
  10. Μα τι όμορφο το κολιεδάκι!!!!! Και το λευκό λουλούδι πολύ τσαχπίνικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή