Σελίδες

Πέμπτη, 16 Αυγούστου 2012

Μαμούλα παπαπώ!

Ωραίο πράγμα να είσαι μητέρα.... Να έχεις ένα πλασματάκι δικό σου, μόνο δικό σου! Να το αγαπάς, να το φροντίζεις, να το βλέπεις να μεγαλώνει....
Και το μόνο που θέλεις να ακούς, είναι "Μαμά σ'αγαπώ" ή στην δική μας περίπτωση "Μαμούλα παπαπώ!"

Ήθελα εδώ και καιρό να φτιάξω ένα κόσμημα που θα μπορούσε να το κάνει κανείς δώρο στην μαμά του ή μια μαμά να το φοράει σετάκι με την κόρη της.
Βρήκα αρκετές απεικονίσεις μαμάδων και παιδιών, αλλά αυτή που με συγκίνησε ιδιαίτερα ήταν ο πίνακας του Κλιμτ "Μητέρα και παιδί". Πολύ μου αρέσει. Αυτή η ηρεμία και η τρυφεράδα στην έκφραση. Η αρμονία και η φυσικότητα...

Το μεταγιόν είναι με υγρό γυαλί και το έχω συνδυάσει με ακανόνιστες πετρούλες τουρμαλίνης και σιτρίνης. Να ταιριάζουν χρωματικά με τα χρώματα του μεταγιόν.





Μέσα στο μεταγιόν μπορώ να γράφω και κάποιες προσωποποιημένες λεξούλες, ονόματα κλπ... Το "μαμά σ'αγαπώ" νομίζω ότι τα λέει όλα!
Μια απο αυτές τις μέρες θέλω να φτιάξω ένα τέτοιο, δώρο για την μαμά μου....


13 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τά κολιέ Γαλήνη!Νά χαίρεσαι τό ζουζουνάκι σου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ντίμη!!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ :)

      Διαγραφή
  2. λατρευω την δουλεια σου.καθε κομματι σου ξεχωριστο..με την δικη του ιστορια κ παντα καλοφτιαγμενα ολα.. respect

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Έλενα! Ευχαριστώ για τα τόσο καλά σου λόγια!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι!!!!!!!!
      Ευχαριστώ!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος18/8/12, 5:46 μ.μ.

    Κι εμένα μου αρέσει αυτός ο πίνακας. Ειναι "απαλος" και ήρεμος!
    Υπέροχο το κόσμημα! ;-)

    Vailie-in-escapeland

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Βάγια!!!!!!
      Ευχαριστώωωωωωω!
      Ούτε στις διακοπές δεν ησυχάζεις και μας διαβάζεις :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Γεια σου Γαλήνη. Σίγουρα βιώνει μοναδικά συναισθήματα κάθε μητέρα. Εγώ ακόμα δεν έγινα, ευελπιστώ όμως να γίνω σύντομα!!
    Πολύ όμορφα τα μενταγιόν που έφτιαξες!!
    Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη κια τα καλά σου λόγια!!
    Καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φιλεναδίτσα χαθήκαμε!!
    Τέλος οι διακοπές!Ελπίζω να τα λέμε συχνότερα τώρα!!
    Πολύ όμορφα τα κολιεδάκια σου!!

    Θα συμφωνήσω στην ομορφιά της μητρότητας!!
    Το μεγάλο μου παπαγαλάκι προχθές το βράδυ μου είμαι "Μαμά είσαι η ζωή μου, Μαμά είσαι η αγάπη μου" και με έστειλε αδιάβαστη!!Τι να πω άλλο?
    Φιλάκια πολλά...και στη ζουζούνα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο κόσμημα, καταπληκτικό μενταγιόν, πανέμορφο το αποτέλεσμα (και στα αγαπημένα μου χρώματα)!

    Λατρεύω τη στιγμή που η κόρη μου λέει "μαμά σ'αγαπώ", λατρεύω να ακούω τη λέξη "μαμά" από τη δεύτερη κόρη μου και ανυπομονώ να την ακούσω να λέει κι εκείνη "μαμά σ'αγαπώ"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γαληνη μου καλησπερα και καλως σε βρηκα!
    Χαρηκα πολυ με την επισκεψη σου στο σπιτακι μου!
    Ευχαριστω πολυ για τις ευχες που μου εδωσες!
    Το κοσμημα σου ειναι υπεροχο!!!!
    Να'σαι καλα και να χαιρεσαι την κορουλα σου!
    Θα τα λεμε συχνα!!!!
    Φιλακια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή