Σελίδες

Τετάρτη, 8 Αυγούστου 2012

Κολιέ γεμάτα θαλασσινή αύρα και ήλιο!

Ο χρόνος πραγματικά τρέχει! Ειδικά το καλοκαίρι, οι μέρες γλιστράνε σαν την άμμο στην κλεψύδρα και πριν προλάβεις να το καταλάβεις είναι ήδη Αύγουστος.......

Η καθημερινότητα με ένα παιδί έχει μια ευχάριστη ρουτίνα... Πρωινές δουλίτσες, παιχνίδι, μεσημεριανός ύπνος, το απόγευμα στην θάλασσα και τσουπ! έρχεται και το βραδάκι.... Και νιώθεις ότι πέρασε η μέρα και δεν έκανες και τίποτα.........

Ωραία δεν τα περιγράφω??? Είναι η αλήθεια, αν και μέσα σε όλα τρυπώνει το άγχος, η ανασφάλεια, η αβεβαιότητα, η αγωνία για το αύριο. Και νεύρα. Πολλά νεύρα... Που ψάχνουν διέξοδο και αλίμονο σε αυτόν που θα δώσει αφορμή... Δεν θα επεκταθώ άλλο. Άλλωστε δεν υπάρχει κάτι καινούριο να προσθέσω, φαντάζομαι ότι το νιώθετε και εσείς....

Θα σας πω όμως τον αγαπημένο μου τρόπου να εξορκίζω το άγχος... Πλέκω χαντρούλες στην παραλία.... Και οι χαντρούλες φτιάχνουν όμορφα κολιέ, γεμάτα θαλασσινή αύρα και ήλιο!

Περισσότερες λεπτομέρειες για τα nurcing necklace μπορείτε να διαβάσετε ΕΔΩ.









18 σχόλια:

  1. ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ...ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νένα μου σ'ευχαριστώ πολύ!!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Γεια σου Γαλήνη!!Τι ωραίο όνομα..το λες και ηρεμείς! :-)Πολύ όμορφες δημιουργίες!! Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή σου στο πρώτο μου giveaway καλή σου επιτυχία!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Κατερίνα!
      Εμείς ευχαριστούμε για το giveaway! Είναι ωραίο πράγμα να χαρίζεις.. Είχα και εγώ τον προηγούμενο μήνα και πολύ μου άρεσε η διαδικασία!
      Θα τα λέμε!!!
      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  3. Γειά σου Γαλήνη! Στην μυθολογία η Γαλήνη κόρη του Νηρέα ήταν μία από τις Νηρηίδες, που προσωποποιούσαν τις καταστάσεις και τα χαρακτηριστικά της θάλασσας. Από εκεί λποπ'ον και εσύ πήρες την θαλασσινή αύρα και την έδωσες στις κατασκευές σου.
    Τα δε καπελάκια σου για τα μπομπιράκια απίθανα. Να είσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Τζίνα!
      Καλώς ήρθες!
      Με ξάφνιασες, το ομολογώ... Είναι πολύ λίγοι αυτοί που ξέρουν τις Νηρηίδες και μάλιστα την Γαλήνη!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα όσα φτιάχνω!
      Το βραδάκι ανυπομονώ να περάσω και απο το δικό σου μπλογκ, γιατί κάτι πήρε το μάτι μου για θάλασσα και κατασκευές και ξύλα!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Γεια σου Γαλήνη! Πολύ όμορφες οι χαντρούλες σου! Τα χρώματα τους είναι πολύ καλοκαιρινά! Πάντως είναι ωραίος ο τρόπος για να εξορκίζεις το άγχος! Καλή συνέχεια να έχεις! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Βασιλικούλα!
      Εσένα σε καταλαβαίνω αμέσως απο τα "Φιλούθκια" και απο τον Μπομπ! Η μικρούλα της παρέας μας!
      Χαίρομαι που σου άρεσαν και τα κολιεδάκια, μήπως είναι μια καλή ευκαιρία να πάρεις ένα βελονάκι και πολύχρωμες κλωστές και να φτιάξεις και εσύ πλεκτές χαντρούλες??? Εεεε?
      :))))))

      Διαγραφή
  5. Θαυμάζω τις ωραίες δημιουργιες σου! Καλή συνέχεια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Εύη!
      Σε ευχαριστώ τόσο πολύ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Καλώς σέ βρίσκω Γαλήνη!Πολύ όμορφο τό σπιτάκι σου,καί πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες σου!!Καλή συνέχεια,θά τά λέμε!!Καλό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ντίμη!
      Σίγουρα θα τα λέμε! Σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια!!!
      Καλη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος16/8/12, 1:44 π.μ.

    καλησπερα γαληνη μου! Σου γραφω με πολυ κοπο κ πολυ συγκρατημενα νευρα λογω του νεου μου κινητου με οθονη αφης!!! Αν δεν σκασω απτο κακο μου που αλλα παταω κ αλλα γραφω,θαμαι πολυ τυχερη!:-/
    Σου εστειλα μεηλ με την δ.νση μου!:-)
    Κ εγω εχω τις καταςκευες μου σαν ψυχοθεραπεια... Κ το βελονακι ειναι αγαπημενο! Ελπιζω ναναι οκ το μεηλ. Αν δεν τολαβες ασε μου σχολιο στην τελευταια μου αναρτηση!
    Φιλακια κ κρατα γερααα!!!;-)
    Vailie-in-escapeland. @-}--

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Βάγια!!!!
      Μην έχεις νεύρα. Έτσι ήμουν και εγώ όταν πρωτοπήρα το κινητό μου και τώρα το λατρεύω! Θα μάθεις να πετυχαίνεις ακριβώς τα γραμματάκια, σε λίγο, είμαι σίγουρη!

      Το μέιλ το πήρα, αλλά επειδή είσαι διακοπούλες δεν σου απάντησα αμέσως :)
      Μόλις σου απάντησα όμως :)

      Φιλάκια!

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφα και τα τρια......ωραίοι συνδυασμοί χρωμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Κατερινάκι!!!!!
      Σε ευχαριστώωωωω!

      Διαγραφή