Σελίδες

Παρασκευή, 27 Ιουλίου 2012

Μερικά ευχαριστώ και παιχνιδάκι

Το καλοκαίρι ο χρόνος πραγματικά πετάει! Πως περνάνε τόσο γρήγορα οι μέρες, δεν το έχω καταλάβει ακόμη!
Φτάσαμε ήδη τέλη Ιουλίου!

Ήθελα λοιπόν να ευχαριστήσω για 2 δωράκια που κέρδισα σε giveaway.
Το πρώτο είναι μια πλεκτή θηκούλα για το κινητό,
απο τα χεράκια της Ειρήνης http://mallia-koubaria.blogspot.gr



Το δεύτερο δωράκι είναι ένα βραχιολάκι με χαντρούλες 
απο την Νάντια http://nantiashandmadegoodies.blogspot.gr


Δεν είναι πολύ γλυκά και τα δύο???? Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!


Πριν απο λίγες μέρες έστειλα και το δωράκι - πλεκτό κολιέ που κέρδισε στο δικό μου giveaway η Αναστασία. Ελπίζω να το παραλάβει σύντομα και να το χαρεί, παρέα με τα μωράκια της!


Vailie περιμένω και τα δικά σου στοιχεία, για να σου στείλω την κορδέλα :)))))


ΩΡΑ ΓΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ

Εγώ γενικά δεν είμαι πολύ των μπλογκοπαιχνιδιών... Ξεχνάω συνέχεια να κάνω ανάρτηση και να τα απαντήσω... Αυτή την φορά όμως είπα να σας πω μερικά πραγματάκια για 'μένα. Και η αφορμή ήταν η Καλυψώ... Δεν μπορούσα να της χαλάσω χατίρι... Πάμε λοιπόν...

   - Ποιά είναι η αγαπημένη σου φράση;   
Αν θέλεις να γίνει κάτι σωστά – κάνε το μόνος σου.
·         -Αγαπημένο χρώμα; 
Το τιρκουάζ.
·         -Τι βιβλία σου αρέσει να διαβάζεις; 
Μυθιστορήματα και βιβλία σχετικά με την παιδική ανάπτυξη και ψυχολογία.
·         -Πότε έχεις γενέθλια; (Ημέρα και μήνα)
17 Απριλίου
·         -Ποιά ήταν η πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής σου μέχρι τώρα;
Η ευτυχία είναι στιγμές…. Και είμαι από τους τυχερούς ανθρώπους…. Δυστυχώς δεν μπορώ να «ζυγίσω» την ευτυχία, και να πω πότε ήταν η ΠΙΟ ευτυχισμένη στιγμή…  Στο πρώτο φιλί… Στον γάμο μου… Όταν κράτησα για πρώτη φορά την κόρη μου…  Όταν τρέχει από μακριά και πέφτει στην αγκαλιά μου…. Όταν μου λέει «Σ’αγαπώ μαμούλα»…. Όταν, όταν, όταν… ά π ε ι ρ α  όταν….
·         -Τι σημαίνει αγάπη για σένα; 
Η καθημερινή βαθιά σχέση, με τα πάνω της και τα κάτω της. Το ΕΣΥ και όχι το ΕΓΩ.
·         Ποιό είναι το πιο δυνατό σημείο της προσωπικότητάς σου;  
Τα πολλά ενδιαφέροντα και ασχολίες. Η προθυμία μου να βοηθήσω. Η ευκολία στην μάθηση.
·         -Και το πιο αδύναμο;      
Είμαι πολύ ευερέθιστη, εκνευρίζομαι εύκολα και θυμώνω… Μου περνάει βέβαια πολύ γρήγορα, μόλις το βγάλω από μέσα μου…
Το μεγαλύτερο όμως πρόβλημα είναι η αναβλητικότητά μου. Παλεύω συνεχώς μαζί της, αλλά είναι πολύ δυνατή.
·         -Τι ήθελες να γίνεις όταν μεγαλώσεις;
 Πραγματικά δεν μπορώ να θυμηθώ….
·          -Τι σημαίνει Ελλάδα για σένα; Τι θα μπορούσες να κάνεις για αυτήν;
Θα ήθελα να μείνω για πάντα στην Ελλάδα και να μην αναγκαστώ ποτέ να φύγω. Είναι ο τόπος μου, το λιμάνι μου, η πατρίδα μου….   Εδώ είναι οι άνθρωπου που αγαπώ και νοιάζομαι…. Το κράτος μας απογοητεύει συνεχώς και πιστέυω ότι οι άνθρωποι που μας κυβερνάνε δεν μας αξίζουν… Νομίζω λείπει ένας εμπνευσμένος πολιτικός που θα κάνει την διαφορά… Από την άλλη όμως, όλα έχουν ήδη ειπωθεί, όλα έχουν ήδη γίνει. Δεν είναι εύκολο να ανακαλυφθεί και πάλι η Αμερική. Και με τα λόγια δεν γίνονται θαύματα…. Ένας άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει την διαφορά, όταν το σύστημα είναι τόσο μα τόσο σάπιο, αλλά και τόσο μα τόσο περιοριστικό….
Ίσως αν γίνονταν κάποια πράγματα από το μηδέν… από την άλλη όμως το να φτάνεις στο μηδέν, δεν είναι καθόλου μα καθόλου ευχάριστο…

4 σχόλια:

  1. Γαληνάκι μου πολύ όμορφα τα δωράκια σου!!

    Διάβασα το σχόλιο σου στην ανάρτησή μου....Δεν φαντάζεσαι πόσο προσβεβλημένη νιώθω!!Anyway...

    Πέρνα από το σπιτάκι μου, σου έχω βραβειάκι!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσβεβλημένη όχι από σένα....Προς Θεού!Κατάλαβες φαντάζομαι τι εννοώ!!!
      (πως το διατύπωσα καλέ το σχόλιο μου έτσι.....τςτςτςτς)
      ;)

      Διαγραφή
    2. Άντε και με κοψοχόλιασες! Και να προσπαθώ να θυμηθώ τι προσβλητικό είπα και να μην μπορώ! Πάω να δω και το βραβειάκι :)

      Διαγραφή
    3. χαχα!Εγώ να δεις όταν διάβασα το 1ο μου σχόλιο τι έπαθα!!!Sorryyyy
      Φιλάκια

      Διαγραφή