Σελίδες

Τρίτη, 26 Ιουνίου 2012

Εντυπωσιακό "αναγεννησιακό" κολιέ

Ηθοποιός Lily Elsie
(1886 - 1962)
Ακριβώς πριν απο ένα χρόνο, είδα μια φωτογραφία, που αμέσως με ενέπνευσε να φτιάξω ένα παρόμοιο κολιέ! Κάτι vintage, εντυπωσιακό, ανάλαφρο.... Είχα δει παρόμοια κολιέ και στην Πράγα και μου είχαν αρέσει τόσο πολύ, που έλεγα ότι κάποια στιγμή θα φτιάξω ένα και εγώ.

Ψάχνοντας τα αμέτρητα κουτάκια και βαζάκια μου, αποφάσισα να φτιάξω το κολιέ με διαφανή σβαρόβσκι σε συνδυασμό με ροδακινή κρυσταλλάκια και ασημί seed beads. Σκέφτηκα ότι σε μαύρο χρώμα θα ήταν εξαιρετικά επίσημο και δυσκολοφόρετο. Και μιας και ούσα μητέρα δεν βγαίνω τόσο συχνά έξω τα βράδια, σκέφτηκα ότι τα παστέλ χρώματα θα ταίριαζαν περισσότερο στον τρόπο ζωής μου και στις στιλιστικές μου επιλογές.

Ζωγράφισα ένα προσχέδιο, αφαιρώντας αρκετά στοιχεία, διότι στην φωτογραφία της Lily Elsie το κόσμημα είναι υπερβολικά δραματικό και θεατρικό. Το προσάρμοσα στα γούστα μου και ξεκίνησα την κατασκευή του... Κάπου στην πορεία το κόσμημα το παραμέλησα, ασχολήθηκα με άλλα και λίγο λίγο ξεχάστηκε... Άλλωστε έχει τύχει σε ΟΛΕΣ μας!

Προσχέδιο με κάποια δοκιμαστικά στοιχεία


Δείτε πόσο γλυκό είναι το χρώμα!

Με αφορμή την ορκωμοσία μου και ένα καινούριο φόρεμα σε λευκό-ροδακινή, θυμήθηκα το μισοτελειωμένο "αναγεννησιακό". Και το τελείωσα ΜΕΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ!

Το αποτέλεσμα μου αρέσει πολύ! Είναι πολύ διακριτικό (ΟΚ, όσο μπορεί να είναι διακριτικό ένα τέτοιο κολιέ), καλοκαιρινό και κομψό.
Η εφαρμογή του στον λαιμό είναι τύπου τσόκερ, αλλά όχι πολύ όρθιο και σφιχτό. Έχει καλή εφαρμογή, χωρίς να σφίγγει. Και επειδή δεν έχω πολύ ψηλό λαιμό, προτίμησα να στέκεται σχετικά χαμηλά το κόσμημα....












Στην ορκωμοσία ο καλός μου ο αντρούλης τράβηξε όλες τις φωτογραφίες απο μακρυά και έτσι δεν έχω καμιά που να δείχνει πολύ καθαρά το κολιέ, να δείχνει την λάμψη του και τις λεπτομέρειες του! Έκανα ότι καλύτερο μπορώ για να το δείτε. Ελπίζω να το ξαναφορέσω σύντομα!

Εγώ με την σούπερ Κατερίνα μετά την τελετή :)

Με το κολιέ μου αυτό παίρνω μέρoς και στον διαγωνισμό της Pink Dreamer για τον Δημιουργικό διαγωνισμό Ιουνίου με θέμα το Vintage. Καλή μου επιτυχία :))))

16 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο Γαλήνη!Μου αρέσει πολύ το χρώμα του!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι εκπληκτικό!!!!!Μπράβο σου.Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντυπωσιακότατο!!!!!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φιλεναδίτσα πανέμορφο!!Και το χρώμα σου ταιριάζει ...γάντι!!
    Συγχαρητήρια για την ορκωμοσία!!
    Καλή επιτυχία και στον διαγωνισμό!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάρα πολύ όμορφο !!!!Εντυπωσιακό αλλά όχι κραυγαλέο!!Καλοφόρετο!!Συγχαρητήρια και για τον λόγο της ορκομωσίας (πτυχίο??)Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το πέτυχες το ύφος! Πολύ ρομαντικό και γλυκό. Και φαίνεται ότι έχει αρκετή δουλίτσα. Μπράβο στην υπομονή σου, το αποτέλεσμα είναι η ανταμοιβή!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τέλειο!καλή επαγγελματική αποκατάσταση!αυτό δεν ακολουθεί κάθε πτυχίο????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα κι από εμένα! Πολύ εντυπωσιακό, εύχομαι να έχεις καλή σταδιοδρομία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πώ...πώωωωω....μου αρέσει πάααρα πολύ το αναγεννησιακό κολλιέ σου....τέλειο σχέδιο...τέλειο χρώμα και τέλεια δουλειά !!!!! Σου πάει πολύ απο όσο μπορώ να δώ !!! Να το φοράς συχνά !!! Αχ...υπέροχο...μπράβο σου !!! Είδες...μόνο όταν μας πιέζει ο χρόνος τα τελειώνουμε στο άψε σβήσε...χάχά....το παθαίνω συχνά...είναι και θέμα διάθεσης βέβαια...άμα κάτι με δυσκολέυει το αφήνω και όταν μου ξααναέρθει η επιθυμία το ξαναπιάνω !!!
    Να είσαι καλά και φιλάκια στην σούπερ Κατερίνα !!! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ειναι πανεμορφο και τοσο ονειρικο!!!!
    σε ευχαριστω πολυ! καλη σου επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω λόγια Γαλήνη!!!! Είναι πολύ κομψό.
    Με την ευκαιρία έλα μια βόλτα από εμένα γιατί θέλω να μάθω πράγματα για εσένα.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ όοοοολες για τα καλά σας λόγια! Είμαι και εγώ περήφανη για το κολιεδάκι μου, νομίζω ότι είναι απο τα πιο εντυπωσιακά πράγματα που έχω φτιάξει!
    Σας ευχαριστώ και για τα συγχαρητήρια για το πτυχίο! Τόσα χρόνια εργαζόμουν χωρίς το πτυχίο, ενώ τώρα που το πήρα και λόγω της γενικής οικονομικής κατάστασης της χώρας, δεν νομίζω να μου το ζητήσει κανείς.. Άλλωστε έχουν καταπατηθεί όλα τα επιδόματα στον ιδιωτικό τομέα, σιγά μην πάρω επίδομα πτυχίου......

    Καλυψώ έεερχομαι για το παιχνιδάκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σου Γαλήνη! Καλώς σε βρήκα. Πολύ όμορφο κολιέ. Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πανέμορφο κολιέ, για μια πανέμορφη μαμά!!!και ένα κουκλάκι για παιχνίδι!!Καλή επιτυχία Γαλήνη, να χαίρεσαι την κούκλα σου!!!Συγχαρητήρια και για το πτυχίο σου!!φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΑΛΗΝΗ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΟΥ!!!
    ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΟΜΨΟ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!
    ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΟΥΚΛΙΤΣΕΣ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΑΛΗΝΗ!!!!!!ΤΟ ΚΟΛΙΕ ΣΟΥ ΕΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΦΙΝΕΤΣΑΤΟ!!!!!ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ !!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΟΥ!!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή