Σελίδες

Παρασκευή, 8 Ιουνίου 2012

Γιορτάζω και χαρίζω!!!

Σαν σήμερα πριν απο 2 χρόνια άνοιξα το μπλογκ αυτό και έκτοτε με συντροφεύει και με κρατά σε επαφή με εσάς.
Το καλό με τα μπλογκ, είναι ότι δεν γκρινιάζουν όταν τα παραμελείς, δεν λογαριάζουν απο ώρες, αργίες και γιορτές και είναι πάντα εδώ όταν τα χρειάζεσαι. Δεν έχει σημασία τι γράφεις, πως το γράφεις, για ποιόν το γράφεις. Σημασία έχει ότι επικοινωνείς και βγάζεις πράγματα απο μέσα σου.
Καμιά φορά σκέφτομαι να το κάνω πιο "προσωπικό", να γράφω πράγματα για εμένα και για την οικογένειά μου... θα δω, ίσως μια μέρα το κάνω... προς το παρόν αρκούμαι στις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες και προόδους :)

Επειδή λοιπόν έχουμε τα γενέθλιά μας, αλλά και επειδή πήρα επιτέλους το πτυχίο μου και ορκίζομαι σε λίγες μέρες (τα "πιο προσωπικά" που λέγαμε), αλλά και επειδή είναι πια καιρός να το κάνω και κακώς το άργησα τόσο πολύ, θα ήθελα να κάνω ένα giveaway και εγώ.....

Τα δωράκια τα ετοίμασα ήδη με πολύ αγάπη και προσοχή στην λεπτομέρεια.
Το πρώτο δωράκι λοιπόν, είναι ένα πλεκτό κολιέ, πολύ εντυπωσιακό και καλοκαιρινό. Έχω τόσα πολλά να πω για αυτό το κολιέ, γιατί είναι πολύ περισσότερο απο αυτό που φαίνεται. Αλλα επειδή τώρα δεν είναι η ώρα, θα σας τα γράψω μια άλλη φορά.....


Και εδώ βλέπετε εμένα πέρσι το καλοκαίρι να φοράω ένα παρόμοιο κολιέ. Αυτό που σας έφτιαξα όμως, έχει πιο πολλές χάντρες και φαίνεται πιο "πλούσιο".


Το δεύτερο δωράκι είναι μια κοριτσίστικη κορδέλα με τρισδιάστατη καρδιά. Η κορδέλα είναι για κοριτσάκι έως 2 ετών (περίμετρος μάξιμουμ 49εκ). Έχει ρυθμιζόμενες ακρούλες και εάν το κορίτσι είναι μικρότερο, μπορείτε να ρυθμίσετε ανάλογα τις άκρες)



Εδώ είναι η μανεκέν Κατερίνα, που δοκιμάζει πάντα τις δημιουργίες μου και φωνάζει "δικό μου, δικό μου!!!!"




Για να πάρετε μέρος, αφήστε μου από κάτω το σχόλιό σας και ποιό δωράκι θα θέλατε να κερδίσετε - το κολιέ, την κορδέλα ή οποιοδήποτε από τα δύο! Επίσης αν θέλετε μπορείτε να γίνετε αναγνώστης του μπλογκ αυτού και της σελίδας μου στο facebook. Για να μάθουν ακόμη περισσότεροι για τα δωράκια μου, μπορείτε να διαδώσετε το giveaway στα μπλογκ σας (όσοι έχετε), με τον γνωστό πλέον τρόπο με την παρακάτω εικονα.....


Τα κλασσικά δηλαδή...

Η κλήρωση θα γίνει τέλος του μήνα στις 30 Ιουνίου.

Καλη επιτυχία!!!!!

72 σχόλια:

  1. ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΚΟΡΔΕΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΥΜΟΥΛΑ ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΙΝΑΣ
    ΧΙΧΙΧΙΧΙΧΧΙ
    ΓΑΛΗΝΑΚΙ ΤΕΛΕΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/6/12, 6:03 μ.μ.

    κι εγω την κορδελα θελωω!!!!
    (πλεον θα μπορω κ εγω να λιγουρευομαι κορδελιτσες!)
    γαληνη, ευχαριστουμε!
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κονδυλία8/6/12, 6:12 μ.μ.

    Είναι και τα δυο υπέροχα δωράκια! Χρονιά πολλά και συγχαρητήρια για το πτυχίο! Το κολιέ εγώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος8/6/12, 6:20 μ.μ.

    μπραβο Γαληνακι,τελεια και τα δυο δωρακια!!! Συγχαρητηρια για το πτυχιο και ευχομαι το μπλογκ σου να τα εκατοστησει!!! (κολιε παρακαλω!!)
    Ντιμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια και τα δύο Γαληνάκι μου όπως πάντα!!
    Μάλλον θα προτιμήσω το κολιέ για να το τρώει η μπουκίτσα!!
    Αλλά και η κορδέλα είναι σούπερ!!
    Δεν μπορώ να αποφασίσω άρα θέλω και τα δύο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος8/6/12, 7:14 μ.μ.

    teleia ola!alla tha ithela tin kordelitsaaaaaaaaaaaaaaaa poliiiiiiiiiiiiiii! Anastasia Melet!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλα για το blog, ευχομαι να σε συντροφευει για πολλα χρονια ακομη!
    σ'ευχαριστω για τις γνωσεις που μοιραστηκες μαζι μου και για την εμπνευση πολλες φορες!
    θα ηθελα το κολιε περικαλω, μολις αγορασα 3 μπλουζοφορεματακια σε πετρολ, τυρκουαζ και κιτρινο και θα τος ταιριαζει τελεια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για το πτυχίο!!!Εύχομαι να το αξιοποιήσεις επαρκώς!!!Να χαίρεσαι το γλυκοζουζουνάκι σου, σκέτη κουκλίτσα!!Και εσύ είσαι μια κουκλίτσα!!!Τέλος να μας χιλιάσεις σύντομα!!Γλυκιά μου Γαλήνη καλό ΣΚ και πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά!!!! Να τα εκατοστήσετε κι εσύ και το blog σου και συγχαρητήρια για το πτυχίο σου!!!!!!!! Εγώ θα ήθελα το υπέροχο κολιέ σου, παρακαλώ! Καλή συνέχεια και καλό καλοκαίρι!!!! :)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρόνια πολλά στο μπλόγκ σου Γαλήνη.
    Εγώ θα ήθελα την κορδέλα για την Αλεξάνδρα.
    Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γαληνακι χρονια πολλα για το μπλογκ σου λοιπον!!! Πηρες και το πτυχιο;; Συγχαρητηρια!!! Εγω θελω το κολιε!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρόνια πολλά Γαλήνη μου!!! Εγώ θέλω το κολιέ....έχω γιούς...και η κορδέλα δεν είναι στο μέγεθος μου!!!! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά Γαληνάκι!Να γιορτασεις και τα 52 χρόνια με το καλό!Εγω θελω το υπεροχο κολιεδακι.Οταν με το καλό κανω κορη θα τιμησω τις κορδελιτσες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τέλεια είναι κ τα 2 γαληνάκι μου. Αλλά επειδή η νεαρά έχει ήδη κ καπελάκι κ κορδέλα, δηλώνω συμμετοχή για το κολιέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τέλεια ειναι κ τα 2 γαληνάκι μου, όπως κ όλες σου οι δημιουργίες!! Επειδή όμως η νεαρά έχει ήδη καπελάκι κ κορδέλα, θα δηλώσω συμμετοχή για 'μένα ;)))), οπότε θέλω το κολιέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΩΩΩΩΩ!!!! Γαληνάκι τι όμορφο κολιέ!!!! κι εγώ, κι εγώ θέλω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ομορφιές είναι αυτές (και οι δημιουργίες, και τα μοντέλα)!!!!!! Εγώ θα ήθελα το κολιέ, μιας και η κορδέλα δεν θα μου χωράει. Είναι όμως και τα δύο πανέμορφα!
    Αλεξάνδρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. mporw na exw kai ta dio????? alla an einai tha arkestw sto kolie!!! teleiotato!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γαληνάκι, χρόνια πολλά στο blog και πολλά συγχαρητήρια για το πτυχίο!!!!!!!!
    Δηλώνω συμμετοχή για το υπέροχο αυτό κολιέ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. πάντα η δουλεια σου ειναι εξαιρετικη κ καλογουστη..συγχαρητηρια για το πτυχιο σου... κ χρονια πολλα για το blog..τα δωρακια σου υπεροχα ..μακαρι να κερδισω.. το κολιε θα ηθελα παντως .. ξετρελαθηκα μαζι του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Χρόνια πολλά στο blog! Όλες οι δημιουργίες είναι εκλεκτές!
    Ως αγορομάνα, δηλώνω συμμετοχή μόνο για το κολιέ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Χρονια πολλα αγαπημενο blogακι. Να εισαι καλα και εσυ αλλα και η φαντατσικη ιδιολτητρια Γαληνη και να μας γεμιζεται με ομορφες ιδεες - δημιουργιες. Και εγω ως αγορομανα θελω το κολιεδακι που ομως καποια στιγμη σιγουρα θα χαρει καποια απο τις γνωστε νυφες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια πολλά στο όμορφο μπλοκ και συγχαρητήρια για το πτυχίο!!!!

    εφόσον περιμένουμε τη κορούλα μας, εγώ ενδιαφέρομαι για τη κορδελίτσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. χρόνια πολλά και τα θερμά μου συγχαρητήρια για το πτυχίο!!
    είμαι πολύ περήφανη για εσένα!!!!!
    φυσικά κι εγώ την κορδελίτσα ζαχαρώνω χαχαχα!!
    καλή επιτυχία σε όλες μας κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. fb-kosmima.nuvola9/6/12, 9:38 π.μ.

    Συγχαρητήρια για το πτυχίο σου!!Οι δημιουργίες σου είναι τέλειες!!! Καλη επιτυχία σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος9/6/12, 3:34 μ.μ.

    Χρονια πολλα για το μπλογκ κ φυσικα δηλωνω φαν!!εγω ζαχαρωνω κ τα δυο οποτε οποιο να ναι!!καλη μας επιτυχια λοιπον!!Δημητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Χρόνια πολλά και συγχαρητήρια για το πτυχιο!!!
    Να έχεις πάντα υπέροχες εμπνευσεις!!!
    (εγω θελω το κολιε - η κορδέλα δεν μας κάνει...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ευχομαι να τα χιλιασει το πανεμορφο αυτο blogακι!!!!!
    μμμμμμμμμμμμμμμ τι να διαλεξω???? μαλλον τη κορδελα... ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΟΡΗ
    φιλια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χρόνια πολλά εύχομαι. Απίθανα δωράκια......το κολιέ εξαιρετικό !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφα και τα δυο είναι Γαληνη μου!!!Χρονια πολλά στο μπλοκάκια σου!Μου άρεσε παρα πολύ η πρώτη παραγραφος σου για το μπλογκ-με εκφράζει!Άσε εγω το έχω παραμελήσει....αλλά θα επανέρθω! Φιλιάααα
    Άντρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γαληνάκι χρόνια πολλά για το blog! Συγχαρητήρια για το πτυχίο! είναι υπέροχα και τα 2 δωράκια και δεν ξέρω τι να διαλέξω, κολιέ για τη μαμά ή κορδέλα για την κόρη!!!! οπότε ας αποφασίσει η τύχη!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος10/6/12, 4:35 μ.μ.

    Κι εγώ δηλωνω υποψηφιότητα για το κολιέ!
    Συνεχισε Γαληνακι τις ομορφες δημιουργιες σου!
    Ναντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Γεια σου Γαλήνη και καλώς σε βρήκα! Εύχομαι στο σπιτάκι σου χρόνια πολλά και να συνεχίσει να μας κρατάς συντροφιά με τις υπέροχες δημιουργίες σου! Πολύ καλή η ιδέα του giveaway! Το κολιέ ειδικά είναι πανέμορφο! Δηλώνω συμμετοχή και παίρνω και την εικονούλα! Πολλά φιλούθκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γαληνάκι να τα εκατοστησετε!!!!!!!!Πολυ ωραια η ιδεα σου!
    Λοιπον,θελω το κολιεδάκι, μιας και εγω δεν μπορω να λιγουρευομαι κορδελιτσες,χιχιχιιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. καλα Γαληνη ειναι φοβερά και τα 2...θα ηθελα τον κολλιε!!! να τα χιλιασει το μπλογκ σου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Πάρα πολύ ωραίες δημιουργίες!! Ευχαριστούμε!! Μακάρι να σταθώ τυχερή και να κερδίσω το κολιέ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. εγώ θέλω το κολιέ..........είναι υπέροχο....και η κορδέλα είναι φανταστική αλλά δεν νομίζω να ταιριάζει στο κεφάλι του Νικόλα...για το δικό μου ούτε συζήτηση!!! Ευχαριστούμε πολύ πολύ για τα δωράκια!!!!! Κάνω και εγώ give away, αν θέλεις πέρνα από το σπιτάκι μου να πάρεις μέρος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς την!!! Έχω περάσει ήδη απο το δικό σου giveaway εδώ και μια εβδομάδα και ανυπομονώ για την κλήρωση!!!!!!!! Φυσικά το έχω αναρτήσει και εδώ, στην δεξιά στήλη, για να το δούν ακόμη περισσότεροι :))))
      Καλή σου και μου επιτυχία ;)

      Διαγραφή
  38. Καλώς σε βρήκα Γαλήνη.
    Τι όμορφα πράγματα που φτιάχνεις!!!
    Θα σε παρακολουθώ από δω και πέρα!!χι,χι.
    Καλή συνέχεια με εμπνευσμένες δημιουργιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Χχμμμμμ, μ' αρέσουν και τα δύο...δεν ξέρω ποιο να διαλέξω! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Μακάρι να είχα βαπτίσει κοριτσάκια γιατί η κορδέλα είναι τέλεια! Αλλά δεν έχω. Άρα θα πάμε στο κολιέ!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χρόνια πολλά Γαληνάκι & καλώς σε βρήκα!!Οι δημιουργίες σου ...υπέροχες!!Εγώ θα προτιμήσω το κολιέ, γιατί δεν έχω κοριτσίστικο κεφαλάκι στο σπίτι για να το στολίσω. Σε ανακοινώνω right away!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πέρνα και από το δικό μου σπιτάκι, δίνω και εγώ δωράκι!Σε περιμένω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλέεεεεε! Πότε πρόλαβες??? Αφού πέρασα το πρωί και δεν είχες!
      Σπεύδω να πάρω μέρος!

      Διαγραφή
    2. Είδες??Με βάλατε στο παιχνίδι....Τα ξαναλέμε σύντομα λοιπόν!

      Διαγραφή
  43. Ανώνυμος13/6/12, 1:44 μ.μ.

    Χρόνια Πολλά χρυσοχερα!!!

    εγω θελω κ τα δυο!! χαχαχαχα

    Γεωργία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρονια πολλα στο καταπληκτικό σου μπλογκακι!
    Το κολιεδακι θελω γιατι η μικρη μαφια κ οι κορδελες δυστυχως δεν τα πανε καλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. καλώς σε βρήκα! ευχαριστούμε για τα όμορφα δωράκια σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλησπέρα καλώς σε βρήκα και Χρόνια πολλά στο υπέροχο blog σου!!!Καταπληκτικά δωράκια έχεις ετοιμάσει για το giveaway!Θα προτιμήσω το κολιέ, είναι πάρα πολύ όμορφο!!!Θα αναρτήσω και το banner σου στο blog μου σε λιγάκι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Γαλήνη μου, καλώς σε βρήκα κι εσένα και τις υπέροχες δημιουργίες σου!! Εύχομαι να τα χιλιάσει το σπιτάκι σου!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Έχουμε διαβάσει για αυτά τα κολιεδάκια στα ξένα sites!!Είναι πάρα πολύ όμορφα!!Και καλώς σε βρήκαμε!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΑΛΗΝΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!
    ΦΥΣΙΚΑ ΘΕΛΩ ΤΟ ΚΟΛΙΕ, ΓΙΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΟΡΔΕΛΑ ΟΥΤΕ ΛΟΓΟΣ!!!!
    ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΩ ΓΙΑΓΙΑ ΘΑ ΤΟ ΔΩΣΩ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΝΑ ΤΟ ΦΟΡΑΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ!!!!
    ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ, ΠΩΣ ΜΟΥ ΞΕΦΥΓΕ;
    ΘΑ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ, ΘΑ ΚΑΝΩ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΜΗ ΣΕ ΞΥΠΝΗΣΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΗΛΗ ΩΡΑ!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΕΠΙΣΚΕΨΗ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΒΓΑΛΕ ΤΗ ΛΕΚΤΙΚΗ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ, ΕΙΝΑ ΠΟΛΥ ΜΠΕΛΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Σ΄ευχαριστώ για την επίσκεψη στο "σπιτάκι" μου και για τη συμμετοχή σου στο giveaway!! Πολύ γλυκό κι ευγενικό εκ μέρους σου να με προσκαλέσεις να πάρω μέρος και στο δικό σου!! Τα δωράκια σου είναι πανέμορφα, προσεγμένα και φαίνονται πως είναι φτιαγμένα με πολύ αγάπη! Γενικά, με μια..γρήγορη ματιά (συγγνώμη, αλλά θα επανέλθω σύντομα, που θα έχω περισσότερο χρόνο για εξερεύνηση!)στο bloggάκι σου, ανακάλυψα πολύ-πολύ όμορφα πραγματάκια!! Η, δε, κουκλίτσα είναι μία..ζωγραφιά!! (Να τη χαίρεσαι!!) Θα τα λέμε πλέον συχνά! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Υ.Γ. Τι ξεχασιάρα που είμαι!! Χρόνια πολλά και δημιουργικά στο σπιτάκι σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΓΑΛΗΝΗ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΑΝΤΑΜΩΣΑΜΕ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΣΟΥ!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ!!!ΠΑΩ ΝΑ ΣΕ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ.ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΡΑ ΚΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!!!ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΑΛΛΑ...Η ΚΟΡΔΕΛΙΤΣΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΧΑ ΧΑ!!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    YΓ.ΒΓΑΛΕ ΒΡΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΤΗΝ ΛΕΚΤ.ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Γαλήνη,πολύ όμορφο το blog σου!
    Χαίρομαι πολύ που το ανακάλυψα.
    Φτιάχνεις υπέροχα πράγματα με το βελονάκι!
    Ξετρελάθηκα με το κολιέ,όχι βέβαια ότι η κορδελίτσα δεν είναι καλή.
    Απλά δεν έχω κοριτσάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Καλημέρα Γαλήνη μου!!Καταρχήν συγχαρητήρια για το πτυχίο σου!!Χρόνια πολλά στο σπιτάκι σου και πάντα να δημιουργείς τόσο όμορφα πράγματα!!Θα πάρω και εγώ μέρος και θα ήθελα το κολιέ!!Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!Θα το ανακοινώσω και στο μπλογκ μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Γαληνάκι μου, καταρχήν να πω ότι είσαι κούκλα!!!!!!Δεύτερον, χρόνια πολλά στο όμορφο σπιτάκι σου με τις καλόγουστες δημιουργίες (μα πως μου ξέφυγε το giveaway σου!!?)!!! Από τα δωράκια σου θα προτιμούσα το κολιέ, έχω μόνο αγοράκια στο σπίτι.... εκτός αν κάνει και στο δικό μου κεφάλι η πανέμορφη κορδελίτσα, χαχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Καλησπεραααα!!!!
    Μα που εισαι 2 χρονια και δεν σε εχω παρει μυρωδια?!!!
    Και λατρευω το βελονακι, το πλεξιμο, το κεντημα, τις κατασκευες....
    Υπεροχες δημιουργιες! Δηλωνω συμμετοχη παραυτα! Να σου ζησει το ζουμπουλακι σου και δεν ξερω ποιο να διαλεξω απο τα δωρακια σου1
    Χαρηκα τοσο που σε ανταμωσαααα!!!!
    Φιλια και θα τα λεμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Εγώ τώρα το πήρα μυρωδιά καλέ...
    Χρόνια πολλά για το μπλογκάκι σου και συγχαρητήρια για το πτυχίο!
    Το κολιέ το ερωτεύτηκα και θα το ήθελα παρακαλώ....!!!!
    Φιλιά, καλή συνέχεια!
    (ήρθε το δωράκι;;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΓΑΛΗΝΗ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ,ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΓΑΛΗΝΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΗ....ΞΕΤΡΕΛΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΟΛΑ!ΚΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΛΑΤΡΕΨΑ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΖΟΥΖΟΥ ΣΟΥ!ΦΤΟΥ ΦΤΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗΝ ΜΙΑΤΙΑΞΩ...ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ......ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΗ ΕΑΝ ΚΕΡΔΙΣΩ ΕΓΩ ΤΟ ΚΟΛΙΕ....ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΟΑ ΓΙΝΕΙ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ..ΘΑ ΚΑΝΩ ΒΟΥΝΤΟΥ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ!ΦΙΛΑΚΙΑ!ΚΑΛΗΜΕΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Καλημέρα Γαλήνη και καλώς σε βρήκα!!!!! Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου αλλά και τα δωράκια σου είναι μούρλια!!!!!! Αν τα καταφέρω και κερδίσω, θα προτιμούσα την κοριτσίστικη κορδέλα. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ευτυχώς που πρόλαβα γιατί τα δωράκια σου είναι φανταστικά ..Το κολιέ λίγο περισσότερο γιατί έχω και τις αδυναμίες μου ..καλώς σε βρήκα ..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Γεια σου Γαλήνη! θέλω κι εγώ να πάρω μέρος! και για τα δύο δωράκια... είμαι 4 μηνών μαμά... καταλαβαίνεις...;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Καλησπέρα κι από εμένα! Να τα εκατοστήσει το blogοσπιτάκι σου.. Πανέμορφο το κολιεδάκι, θα το ήθελα πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Καλώς σε βρήκα!Σε ευχαριστούμε για τα δωράκια σου είναι και τα δύο υπέροχα!Επειδή δεν έχω κοριτσάκι, αν και λέω να κάνω μια προσπάθεια ,θα προτιμούσα το υπέροχο κολιεδάκι σου!!!Και πάλι ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. εγώ ότι και να κερδίσω ειλικρινά δε με χαλάει !!!!!!!!!!!!!!
    τα θέλω και τα 2 !!!!!!!!!!!
    γινεται ;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Very nice gift, I hope for the best.
    I like necklace :)
    hugs
    Gerda

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Χρόνια πολλά στο blog! :)
    Όλες οι δημιουργίες είναι εκλεκτές!
    θα ηθελα τον κολλιε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    I like necklace :)
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    ΑπάντησηΔιαγραφή