Σελίδες

Κυριακή, 4 Δεκεμβρίου 2011

Αέρινο καλοκαιρινό κολιέ

Το καλοκαιράκι που μας πέρασε, χρειάστηκε να κάνω κάποια ιδιαίτερα κοσμήματα για μερικές φίλες μου. Ήθελα να είναι κάτι καλοκαιρινό, αέρινο, ευκολοφόρετο και λεπτεπίλεπτο. Επίσης να είναι σχετικά εύκολο στην εκτέλεση, μιας και οι χάντρες είναι εξαιρετικά δελεαστικές στα μάτια μικρών κοριτσιών και η κόρη μου προσπαθούσε με κάθε τρόπο να πάρει στα χέρια της τα πολύτιμα βαζάκια με τις χαντρούλες!

Τελικά όμως τα κατάφερα και μάλιστα έφτιαξα τρία τέτοια κολιέ. Πολύ μου άρεσαν. Ανυπομονώ να φτιάξω και άλλα!

Παρακάτω βλέπετε το πρώτο απο τα κολιέ.




5 σχόλια:

  1. Υπέροχες όλες οι δημιουργίες σου!! Χρόνια πολλά με υγεία !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λίζα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!! Εγώ πάλι εδώ και καιρό λέω να δοκιμάσω να φτιάξω την συνταγή της τούρτας σου (μίνι μάους), αλλά όλο δεν προκύπτει το κατάλληλο event!
    καλές γιορτές και χρόνια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλές γιορτές και ευτυχισμένο το νέο έτος!!!!!με δημιουργίες ξεχωριστές,με υγεία και πολύ αγάπη!!!!!!!!!!!!! <3 <3 αν έχεις facebook και δεν ψήφισες ακόμη τον γατούλη μου τον Μπέμπη θα χαρώ πάρα πολύ να τον ψηφίσεις για να γίνει το Νιάου του μήνα!!!πολλά γατοφιλάκια!!!
    http://apps.facebook.com/purinaniaou/4173

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να γίνετε το Νιάου του μήνα! Σας ψήφισα!
    Χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο μπέμπης σε ευχαριστεί μέσα απο την γατοκαρδούλα του <3 :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή