Σελίδες

Παρασκευή, 24 Ιουνίου 2011

Χάθηκα....

Μόλις είδα ότι το τελευταίο μου ποστ ήταν πέρσι τον Οκτώβριο! Απίστευτο πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός, αλλά και πόσα πράγματα έκανα απο τότε!

Ο βασικός λόγος που "παραμέλησα" λίγο το μπλογκ αυτό, είναι ότι απέκτησα νέο χόμπυ, εμπνευσμένο απο την κορούλα μου και απο τα παιδάκια γενικότερα!
Όπως σας είχα αναφέρει, είχα μάθει να πλέκω καπελάκια, μόνο που το πήγα λίγο παραπέρα! Και τώρα που το βλέπω, έχει περάσει ένας χρόνος και κάτι μέρες, που έφτιαξα το πρώτο μου καπελάκι....

Έφτιαξα νέο σάιτ για τα καπελάκια μου, μπορείτε να το δείτε ΕΔΩ. Φτιάχνω λοιπόν καπελάκια κατά παραγγελία, για αγόρια και κορίτσια! Ειδικά για τα κορίτσια, τα καλοκαιρινά καπελάκια είναι όνειρο (γκούχου, γκούχου, μάλλον δεν είμαι αντικειμενική!!!). Είναι ιδανικά για τις επίσημες εμφανίσεις, όπως γάμοι και βαφτίσια, αλλά και για τις καθημερινές βόλτες! Ειδικά για τις βραδυνές βόλτες στην παραλία, είναι ότι πρέπει, για να μην κρυώνουν τα κοριτσάκια μας!

Για το καλοκαίρι είναι 2 βασικά σχέδια, τα οποία μετά τα στολίζω με μεγάλα λουλούδια, μικρά λουλουδάκια, αυτάκια, καρδούλες ή φυλλαράκια! Ανάλογα με το γούστο και την περίπτωση! Φυσικά υπάρχουν πολλοί συνδυασμοί χρωμάτων!

Δείτε παρακάτω μερικά απο τα σχέδια






Εάν σας ενδιαφέρουν τα νέα μου, μπορείτε να τα παρακολουθείτε και απο την σελίδα μου στο facebook






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου